Les nostres vacances d’estiu

Hola a tothom!

Som els alumnes Dani, Aitor, Issac i Jordi, i aquest curs tornem amb molta energia per publicar-vos coses interessants.

En aquest primer post us explicarem com han sigut les nostres vacances, perquè conegueu tots aquells llocs que hem visitat i us recomanem de fer!

En primer lloc, jo sóc Aitor i aquest estiu ha estat espontani perquè he anat improvisat. He anat a Pamplona, Irun i França amb el meu avi. Principalment, el viatge era a Pamplona però l’últim dia vam decidir anar a Irun a visitar dos skateparks que havia vist i sempre havia volgut anar, i al final és el que més em va agradar del viatge. A més, una cosa que em va impactar molt va ser que darrere del primer skatepark estava la frontera francesa i vaig creuar i així vaig estar a França-Hendaia. Us recomano que si esteu a Pamplona i us moveu més cap al País Basc no digueu “adeu”, millor digueu “agur”!

Jo sóc el Dani, i aquest estiu ha estat molt divertit. He estat a Sevilla, amb la meva família, que viuen allà. Vaig visitar el camp del Real Betis Balompié, i vam poder veure els jugadors jugant un partit. També vam anar al parc aquàtic Guadalpark. La meva atracció preferida va ser el tobogan “turbobalance” que et mou molt ràpid! També vam estar una setmana al poble Ladiso de Alarcón. Us el recomano!

Jo sóc l’Issac, i aquest estiu ha estat molt tranquil a casa, però he fet un viatge amb el papa. He marxat a visitar dues ciutats noves. Primer vam estar a Madrid, i vam visitar el camp de l’Atlètic de Madrid i el museu de ciències naturals. El que més em va agradar de Madrid van ser les restes de dinosaures que hi havia al museu. Després, vam anar a casa d’un amic a Múrcia a passar uns dies. El que més em va agradar va ser l’illa de Tabarca, que és molt petita, però recomano que la visiteu.

Per últim, jo sóc Jordi i aquest estiu he estat al Pirineu a dos hotels de 4 i 3 estrelles amb els meus pares. Vaig anar a la Vall Fosca i vaig anar a la piscina a banyar-me. Després abans que plogués, ens en vam anar a fer un tomb pel costat del Pirineu. El paisatge era molt bonic! El viatge va anar molt bé i va ser molt divertit, però en tornar cap a casa, la cadena del cotxe es va treure. Per tant, la tornada va ser en taxi i el cotxe va acabar al mecànic.

Nosaltres pensem que el nostre estiu ha estat molt guai, perquè no hem hagut d’anar a l’escola i hem viscut moltes aventures.

Ens agradaria conèixer com han sigut les vostres vacances, deixeu-nos ho en comentaris, i us anirem contestant!

Fins la pròxima!

1. Patricia de Andrés

Viatjar és meravellós!! Viatjant coneixes nous indrets, cultures, menjar…és el millor dels aprenentatges. Me n’alegro que us ho hagueu passat també. Aquest estiu jo he anat a Port, una ciutat molt bonica de Portugal, i he estat al Pirineu (al Pallars Sobirà) amb la meva família i el meu gos. M’encanta la muntanya!

1. Equip SIEI

Gràcies Patrícia pel teu comentari, ens agrada molt llegir-vos!

Ens agradaria saber com et vas comunicar a Portugal, coneixes el portuguès?

A nosaltres també ens agradaria anar-hi!

Una abraçada!

2. Santiago

Ei! Quina il·lusió tornar-vos a llegir! Intento llegir sempre les publicacions del vostre blog, m’agrada molt! El millor és que sempre aprenc alguna cosa nova. Heu tingut uns estius molt divertits. Dels llocs dels quals parleu, m’apunto per anar-hi l’illa de Tabarca, que és l’única illa valenciana habitada i tinc curiositat per estar-hi.
    Moltes ganes de seguir-vos llegint! Una salutació,
    Santiago

Hola Santiago!

Moltes gràcies per llegir-nos, i ser el nostre fan número 1! Esperem no decepcionar-te aquest any amb les noves publicacions.

De la illa de Tabarca, s’agafa el ferri a Santa Pola (Alacant), i et recomanem que visitis la cova del Llop Marí.

Ens veiem aviat!

3. Araceli

Hola!

Què bé llegir-vos de nou! Heu estat a llocs molt xulos, eh?? Jo he anat a diversos llocs, m’he mogut molt aquest estiu! i m’he posat força morena i tot! 🙂 al juliol vaig anar a França i a la Costa Brava. Després vaig anar amb el meu fill a un poble que es diu Espot, molt a prop del parc nacional d’Aigüestortes i Sant Maurici. I un temps després vaig anar a Taüll sola una setmana. He iniciat el curs amb una bona energia!

Hola Araceli,

Què interesants les teves aventures d’aquest estiu, quin de totes es el que més ens recomanes per anar?

Nosaltres et recomanem anar al llac de Sant Maurici a l’hivern, es preciós!

Una abraçada!

Aitor