XIII PREMI DE RECERCA PER LA PAU

El 4 de juny a les 19h la Ingrid Carbonell Fuenmayor conjuntament amb les seves tutores de treball de recerca la MªÀngels Tapada i la Pîlar Tomàs van assistir a l’Aula Capella de l’edifici històric de la Universitat de Barcelona on es van entregar els premis del XIII Premi de Recerca per la Pau.

Aquest premi busca treballs que estiguin relacionats amb la pau i amb la bona convivència social, és per això que va decidir presentar el seu treball, ja que tractava sobre l’assatjament escolar en el centre INS Pere Ribot i les possibles millores de protocol anti-bullying.

Gràcies a la seva investigació exhaustiva, a la qualitat i a la varietat de temes tractas en el treball, Joan Elias i Garcia, rector de la Universitat de Barcelona ahir lliurava una Menció Especial pel treball de recerca Viu i deixa viure.

El treball guanyador va ser Human Rights: fiction or reality? Refugees’ right to education.

Moltes felicitats a tot l’alumnat premiat, molt especialment a la nostra alumna Íngrid. Molt bona feina!