Xerrada de la Jornada de portes obertes de batxillerat per al curs 21-22

Aquest any la Jornada de Portes Obertes específica per al batxillerat per al curs 21-22 no ha pogut ser presencial. Així es va organitzar de forma virtual. Hem confeccionat vídeos de presentació del centre, d’acompanyament d’alumnes i d’opinions d’exalumnes, a més de realitzar el dia 27 d’abril una videoconferència a les 18.00 h. En aquesta xerrada informativa hi van participar l’equip directiu del centre i el coordinador de batxillerat del centre, on intenten explicar a grans trets el funcionament i les característiques essencials del batxillerat al nostre Institut.

També ha estat la xerrada que realitzem cada any a les famílies de 4t d’ESO del centre per informar-les i orientar-les cara al curs vinent.

Si te l’has perdut no pateixis. La xerrada es va realitzar en format de directe de Youtube i va quedar enregistrat per a totes aquelles persones que el vulguin visionar. I si un cop vist teniu cap dubte estem a la vostra disposició a institut@inspereribot.cat o bé al 937500708.