Viatge de fi d’etapa de 4t d’ESO a Euskadi

Aquest any el destí del viatge de fi d’etapa de l’alumnat de 4t d’ESO s’ha fet a Euskadi.

Euskadi, un indret amb paratges i espais naturals espectaculars i que hem gaudit molt. El trasllat el vam fer en autocar i vam fer visites a diversos pobles i indrets:

• Gasteiz
  • Sopelana
  • Bilbao
  • Donosti
  • Zumaia
  • Getaria
  • Gernika
  • San Juan de Gaztelugatxe
  • Pamplona
  • Visita al Guggenheim

I també hem realitzat un bona colla d’activitats:

• Surf
  • Skate
  • Jocs de nit
  • Karaoke

Però, a banda dels llocs i les activitats potser el més important és la convivència i l’experiència dels nois i de les noies que hi han participat.

Segons hem pogut contrastar amb el professorat acompanyant la convivència va ser molt bona. Per això cal felicitar l’alumnat pel seu comportament i agrair-los que fessin del viatge una experiència inoblidable.

L’allotjament es va fer al Moana Eco Surf House de Sopelana. Amb unes instal·lacions espectaculars (com podreu comprovar a les fotografies) i un tracte boníssim de part dels propietaris i treballadors.

I també hem parlat amb alumnes que van fer el viatge. A la pregunta com va anar? les respostes han estat totes positives i entusiastes.

Finalment comentar que és de justícia fer esment de la tasca d’acompanyament del professorat que va anar al viatge i transmetre l’agraïment de tota la comunitat educativa a la Rosa Maria, a la Meritxell, a la Mar, al Carles i a l’Adrià.

I ja no queda res més que gaudir les fotografies que el professorat va anar fent de les activitats i les visites i que us deixem per si les voleu veure.