Vaga d’estudiants 27 de setembre de 2019

Divendres 27 de setembre de 2019 hi ha convocada una vaga d’estudiants en contra del canvi climàtic i en defensa del planeta.

El seguiment de la vaga a l’Institut Pere Ribot és del 78,26%. Només l’alumnat de 3r i 4t d’ESO (amb autorització de la mare o del pare) i de 1r i 2n de batxillerat tenen la possibilitat de secundar la vaga.

El seguiment ha estat molt elevat. Pel que fa a l’ESO és del 81,82% lleugerament més elevat que el de batxillerat, que és del 73,97%.

Si voleu més informació de la convocatòria i dels manifestos la podeu trobar en els enllaços següents:

Sindicat d’Estudiants www.sindicatdestudiants.net

Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans www.sepc.cat