UniStem Day 2018 al Paranimf de la Facultat de Medicina de la Universitat de Barcelona

Amb l’alumnat de biologia de batxillerat participem el dia 16 de març a les jornades UniStem Day 2018. The long and fascinating trip of stem cell research.

UniStem Day és un esdeveniment organitzat per a estudiants de secundària i dedicat exclusivament a la difusió i divulgació de la recerca sobre cèl·lules mare per fomentar l’aprenentatge, el descobriment i el debat, involucrant estudiants i professorat en diferents activtats.

A l’esdeveniment es presenta la investigació més puntera, descriu el treball diari dels científics i explora els mecanismes que hi ha darrere dels avenços científics.

UniStem Day 2018 reunirà a universitats i escoles secundàries de tot Europa amb la participació de 74 universitats a Àustria, França, Alemanya, Itàlia, Polònia, Sèrbia, Espanya, Suècia, Regne Unit i Hongria.