Tres dies d’esquí i de surf de neu amb l’alumnat de 3r d’ESO i de 1r de batxillerat

Després d’un any de parèntesi obligats per la pandèmia aquest curs hem recuperat la sortida del curs d’esquí i surf de neu organitzada pel Departament d’Educació Física de l’Institut.

Aquesta és una de les sortides més esperades i l’hem pogut tornar a gaudir! Ha estat una gran alegria per part del professorat organitzador i de ben segur que per tot l’alumnat.

Un curs d’esquí o de surf de neu que inclou 3 dies d’esquí o snow on l’activitat sempre està dirigida per monitors que ensenyen i acompanyen els alumnes en la seva progressió d’aquests esports. Tot un luxe!

Els tres dies d’activitats han estat a l’estació d’esquí de la Masella, una estació que s’adapta a les nostres necessitats i que ja coneixem de molts anys, amb moltes pistes i quilòmetres esquiables i molts canons de neu que garanteixen una bona qualitat i gruix de neu.

Hem estat allotjats als bungalows del Càmping Queixans, on un any més ens han tractat molt bé. Una localització extraordinària on els nois i les noies poden descansar i també relacionar-se entre elles i ells.

També volem agrair a InterCerdanya tota la logística d’aquesta sortida. Una empresa amb molta experiència i que sempre estan atents a facilitar-nos una estada fluïda i còmode (forfaits, dinars a pistes, monitoratge, lloguer de material, etc.).

Cal per finalitzar fer explícita una felicitació al conjunt de l’alumnat pel seu esforç i pel seu comportament.

Esperem que hàgiu après i gaudit molt!!!!!!

Aquí podeu veure un conjunt de fotografies que expliquen el nostre dia a dia a la sortida:

Aquí us deixem un conjunt de vídeos per tal que veieu la progressió de les noies i dels nois des dels diferents nivells d’esquí i d’snow. No ens direu que no fa goig!: