Tertúlia jove a Vilassar Ràdio

Dijous rere dijous Vilassar Ràdio, en el seu programa Parlant de tot, i encapçalat pel Jaume Cabot, realitza la secció Tertúlia Jove, on participa l’alumnat dels instituts de Vilassar de Mar.

L’Institut Pere Ribot participem amb alumnat voluntari de 4t d’ESO, que parla i opina de forma distesa i lliure de temes d’actualitat i que són del seu interès.

Durant aquests anys hem parlat de coses tan diverses com els estils musicals, la moda, el canvi climàtic, el futur acadèmic immediat a l’acabar 4t d’ESO, la violència masclista, la felicitat, la borrasca Glòria, les vagues estudiantils, …

No podrem agrair prou al Jaume Cabot que hagi aconseguit crear un espai de debat desenfadat, desinhibit, seriós, còmode, amable, rigorós, … tot alhora. És un plaer visitar les instal·lacions de Vilassar Ràdio, on sempre som benvinguts.

Cada quinze dies es repeteix el mateix patró. Alumnat nerviós quan entra, i alumnat relaxat i satisfet quan surt de l’estudi. Totes i tots consideren que la tertúlia és massa curta i totes i tots volen repetir. És a dir, tot un èxit. Un espai que cal no només mantenir sinó potenciar.

Per això cal agrair a Vilassar Ràdio, al Jaume Cabot i a totes les persones que hi treballen que portin a terme aquest espai radiofònic.

I avui dijous hem anat amb l’Hugo, la Carla, la Xènia, l’Adrià, el Pol i el Gerard, per parlar dels i de les “influencers”. Felicitats noies i nois per la vostra participació. Ha estat una gran tertúlia! #orgulldalumnes