Sortida a la Costa Daurada de l’alumnat de 2n de batxillerat

L’actual generació de 2n de batxillerat ha estat la més damnificada per la Covid19, si més no en matèria de viatges i sortides. Quan feien 4t d’ESO va esclatar la crisi sanitària i es va anular el viatge de final de curs que tenien previst per a Itàlia, un mes abans de la data de sortida. També vam haver de cancel·lar l’intercanvi internacional que tenien previst de fer amb un institut de Grècia. L’any següent, durant el curs 20-21 la pandèmia no va permetre organitzar el curs d’esquí i surf de neu destinat a l’alumnat de 1r de batxillerat.

Així doncs aquesta generació no va poder gaudir de cap sortida de més d’un dia amb els companys i companyes. Segon de batxillerat és el curs més atapeït ja que els temps s’escurcen, els temaris s’incrementen i la selectivitat i els resultats pressionen i exigeixen. Tot plegat impossibilita l’organització d’un viatge llarg ja que el temps és or. Però era de justícia organitzar alguna sortida, encara que fos de dos dies. Així es va fer, i van anar a la Costa Daurada. Un parell de dies on el temps va acompanyar i, si ens basem en el vídeo, sembla que s’ho van passar molt bé.

No podem finalitzar sense agrair, un cop més, la dedicació de la Xènia, que ha confeccionat i compartit aquest vídeo amb nosaltres. Gràcies Xènia!

I felicitats noies i nois per un viatge més que merescut!