Sant Jordi 2023

21 d’abril de 2023, celebrem Sant Jordi a l’Institut Pere Ribot. Dos dies abans de la diada perquè aquest any cau en diumenge però ho hem de celebrar. En tenim ganes, i ho fem amb tots els ets i uts.

Comencem la jornada amb la part més cultural i literària. Curs per curs anem passant pel gimnàs i es lliuren els premis literaris als millors escrits de cada curs. Es lliurem premis de prosa i de poesia tant en català com en castellà (i algun accèssit!), i també es lliurem els premis i els accèssits al concurs de punts de llibre i al concurs de cartells de Sant Jordi. Tot plegat fet per l’alumnat del centre. Elles i ells presenten l’acte, anuncien les persones guanyadores i lliuren els premis (un diploma, una rosa, i un val per bescanviar a la Llibreria Índex). I per fer-ho tot encara més divertit amb actuacions musicals en directe de guitarra, piano i guitarra i cant. Uns actes ben complets!

I un cop acabat l’alumnat de 4t d’ESO organitza una gimcana per a l’alumnat de 1r, 2n i 3r d’ESO. Una estona ben divertida.

Amb una jornada tan completa cal fer moltes felicitacions: a totes les persones guanyadores d’algun dels premis lliurats.

I també tenim una llarga llista d’agraïments:

• A tot l’alumnat que va contribuir a l’acte fent presentacions, anunciant guanyadors i guanyadores o bé llegint fragments de les obres guanyadores.
  • A l’alumnat de 4t d’ESO del servei comunitari que van realitzar tot el muntatge de la jornada.
  • Als músics que van oferir les seves actuacions.
  • A la Llibreria Índex per participar en la concreció dels premis.
  • A la Carme i a l’Eugènia, les dues professores que coordinen tota la diada i sense les quals no seria possible.
  • I de ben segur que ens deixem a alguna persona que directe o indirectament ha col·laborat.

Felicitats a tothom i mil gràcies a totes i a tots per aconseguir organitzar una jornada tan lluïda.

Molt bona diada de Sant Jordi a tothom.

A les imatge podeu veure el cartell guanyador, el punt de llibre guanyador i algunes imatges de la diada.