Resultats de selectivitat 2022

Ja tenim les notes de les Proves d’Accés a la Universitat (PAU) del 2022. En l’anomenada selectivitat l’alumnat del nostre centre ha obtingut unes notes molt positives.

Les dades més destacades són que:

–       El 100% de l’alumnat del centre que s’ha presentat a les proves han obtingut la condició d’APTE.

–       La nota mitjana de l’alumnat de l’institut està per sobre de la nota mitjana de l’alumnat de tot Catalunya.

–       Hi ha dues alumnes que han obtingut 9 o més de 9 i per tant rebran la distinció de les PAU que atorga el Departament d’Educació.

Aquestes dades ens fan estar molt satisfets com a centre. Tot l’esforç que han realitzat durant els dos últims anys ha tingut la seva recompensa. I per tant només queda que felicitat a tot l’alumnat.

Menció especial mereixen les dues alumnes que obtindran la distinció de les PAU per teniu una nota igual o superior al 9. Aquestes són l’Ami Arnanz i l’Aina Llum Castells. Molt bona feina i moltíssimes felicitats! #orgulldalumnes

Ara només queda desitjar-vos que les assignacions universitàries siguin favorables als interessos del nostre alumnat.

Moltíssimes felicitats a totes i a tots!