Reorganització dels horaris de les entrades de l’alumnat

Com bé sabeu, una de les novetats d’aquest curs 20-21 és l’entrada esglaonada de l’alumnat al centre i per 4 punts d’accés diferents.

Davant d’aquesta gran diversitat de punts d’accés i d’horaris, calia veure quina seria la fluïdesa d’aquesta complicada organització, que implica 500 adolescents. I després de 3 setmanes de funcionament, i d’un comportament i una col·laboració exemplars de la immensa majoria de l’alumnat, ens hem decidit a reorganitzar els horaris de les entrades.

D’aquesta manera reduïm en 5 minuts tota l’operació, fent que els temps d’espera siguin més curts.

Insistim que això no hagués estat possible sense aquesta actitud proactiva de l’alumnat. Ha estat una demostració de maduresa i compromís que volem agrair i publicitar. Gràcies!

A informacions destacades podeu consultar els horaris d’entrada al centre i la seva rotació setmanal.