RECOLLIDA DE MATERIAL D’AULES I TAQUILLES

Un cop acabada l’organització per a la recollida del material que l’alumnat tenia a les taquilles i a les aules, i vist que encara no ha vingut tothom a fer-ho i que a les aules encara queda material, us informem que l’alumnat que encara no hagi vingut pot passar pel centre fins al dia 3 de juliol.
Com a mesures de seguretat caldrà que l’alumne/a entri amb mascareta i els facilitarem gel hidroalcohòlic per entrar al centre.
Un cop acabat aquest segon període per recollir material personal de les taquilles i de les aules, us informem que procedirem a buidar les aules i les taquilles i que tot el material que es reculli es farà arribar a alguna entitat benèfica sense ànim de lucre, com ja hem fet en cursos anteriors.