Recapte d’aliments a l’Institut Pere Ribot

Com ja fa uns anys, i a iniciativa de l’Aula d’Impuls de l’Institut Pere Ribot de Vilassar de Mar, i en col·laboració amb la Xarxa d’Aliments del Maresme, es va convocar una recollida d’aliments per ajudar a les famílies de Vilassar de Mar amb problemes de recursos.

Des de l’Aula d’Impuls es van confeccionar els cartells de la recollida (que es van penjar per tot l’institut) i es va explicar per les aules la iniciativa.

Es podien portar:

• Pots de lleguns
  • Llegums en sec
  • Conserves
  • Oli
  • Arròs
  • Galetes
  • Llet
  • Torrons
  • Neules
  • Polvorons
  • Etc.

Durant el matí de dilluns l’alumnat de l’Aula d’Impuls ha passat per les aules a recollir tot el material que ha portat l’alumnat de l’Institut.

I aquí tenim el resultat del nostre recapte!

Recorda que si te n’has oblidat, no pateixis, fins dimecres no els portarem a la Xarxa d’aliments del Maresme. Podeu deixar les vostres aportacions directament a l’Aula d’Impuls.

Una gran iniciativa.

Gràcies a tot l’alumnat de l’institut i una gran felicitació per a l’Aula d’Impuls per la gran iniciativa i per tota la feinada!

#orgulldalumnes