PROVES CANGUR DE MATEMÀTIQUES

Cada any la Societat Catalana de Matemàtiques de l’Institut d’Estudis Catalans, organitza les proves cangur de matemàtiques als instituts de Catalunya.

Fa poc vam rebre els resultats de les proves del curs 2016-17, d’on volem destacar dues mencions especials que s’atorguen a alumnes de l’Institut Pere Ribot.

Rebre una menció especial significa estar entre l’1% millor de tot l’alumnat participant. Això és que:

– L’Aina Llum Castells, de 1r d’ESO va quedar en la posició 119 de 20.463 participants

– El David Cantons, de 2n d’ESO va quedar en la posició166 de 18.897 participants

Són uns resultats extraordinaris! Moltes felicitats Aina Llum i David, moooooooooolt bona feina!