Presentació a la comunitat educativa del racó de la calma

Ahir dia 29 de novembre de 2022 vam fer la presentació del racó de la calma. Aquest nou espai, finançat en la seva totalitat per l’AMPA de l’Institut, és un espai íntim, de calma i relaxació; i ha de servir per a poder trobar la tranquil·litat en alguns moments en el que el nostre alumnat  es senti angoixat, preocupat o simplement necessiti desconnectar. Tanmateix també s’està fent servir per fer tècniques de relaxació amb l’alumnat SIEI i s’ha ofert per a petits grups de lectura.

Amb la presència de famílies i alumnat de l’aula d’impuls, de professorat, de la direcció del centre i de l’AMPA, vam fer un modest acte per ensenyar i explicar l’espai i agrair el compromís de l’AMPA en els projectes de l’Institut Pere Ribot.