PREMI JOAN MONJO

Per tercer any consecutiu una alumna de l’institut Pere Ribot guanya el Premi Joan Monjo, certamen organitzat gràcies al Centre d’Estudis Vilassarencs.

Enguany, la guanyadora ha estat Carla Gómez amb el treball “Música i matemàtiques: Com sona la successió de Fibonacci?

També ha tingut un accèssit l’alumne Eloi Martinez pel treball “Homes llop: Llegenda fantàstica o realitat clínica”

Felicitem els tres alumnes participants, Eloi Martinez, Davor Castaño i Carla Gómez per la seva  participació, col·laboració i sobretot per la seva excel·lència.

Bon estiu

IMG_20160621_212130_reduidaIMG_20160621_212303_reduida