PREINSCRIPCIÓ ESCOLAR

PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA PER AL CURS 2020-2021

Per a l’ESO:

CARACTERÍSTIQUES DE LA PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA DE L’ESO:

Es promou l’ús de la sol·licitud en suport informàtic, que es podrà fer del 13 al 22 de maig. En aquest cas no caldrà portar la documentació al centre. Caldrà enviar per e-mail el resguard de la sol·licitud telemàtica realitzada i la documentació necessària escanejada o fotografiada. Des del centre us contestarem el mail a mode de “Rebut”.

La nostra oferta de places per a l’ESO del curs 2020-21 la podeu consultar en aquest enllaç oficial del Departament d’Educació:  http://mapaescolar.gencat.cat/

Les places NEE que no quedin cobertes s’afegiran a l’oferta de places ordinàries de cada nivell.

L’adreça de correu electrònic a la que cal enviar el resguard i la documentació i on podeu fer consultes sobre la preinscripció i matrícula de l’Institut Pere Ribot és preinscripcio@inspereribot.cat

Si no es pot fer telemàticament es podrà fer presencialment entre el 19 i el 22 de maig. Caldrà demanar cita prèvia mitjançant una eina corporativa que ens facilitarà el Departament d’Educació o bé via telefònica al centre trucant al 937500708.

L’horari d’atenció telefònica serà els dies 13, 14, 15, 18, 19, 20, 21 i 22 de 09.00 h a 14.00 h.

L’horari d’atenció per a les preinscripcions presencials serà els dies 19, 20, 21 i 22 de 09.00 a 14.00 h.

Un cop assignat l’alumnat al centre la matrícula es podrà formalitzar enviant un e-mail amb tota la documentació requerida escanejada (respodrem amb un “Rebut” com a confirmació), o bé de manera presencial demanant cita prèvia.

Documentació necessària per matricular a l’ESO

CARACTERÍSTIQUES DE LA PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA DE BATXILLERAT

La preinscripció de batxillerat es pot fer telemàtica o amb suport informàtic. En aquest enllaç del Departament d’Educació podeu trobar totes les indicacions per poder-la formalitzar. El procés telemàtic no implica enviar cap documentació al centre, excepte si no és requerida per aclarir algun dubte. El procés amb suport informàtic implicar enviar per e-mail a l’adreça preinscripcio@inspereribot.cat el resguard de la sol·licitud i adjuntar escanejada o amb fotografia la documentació que sigui necessària (DNI alumne/a, DNI pare/mare, llibre de família, …).

La nostra oferta de places per al batxillerat del curs 2020-21 la podeu consultar en aquest enllaç oficial del Departament d’Educació:  http://mapaescolar.gencat.cat/

Aquest any no hem pogut fer la reunió informativa a les famílies que havíeu mostrat interès a venir a fer batxillerat al nostre centre. És per això que hem fet una presentació que us pot orientar a prendre la decisió de la vostra sol·licitud de preinscripció. A través d’aquest enllaç podeu accedir-hi.

En el cas que tingueu dubtes sobre la preinscripció i/o es necessiti (en casos excepcionals) venir al centre presencialment, cal que ens truqueu al 93 750 07 08, per concretar una cita prèvia.

Documentació necessària per matricular a batxillerat

MESURES DE SEGURETAT

En tot cas el Departament d’Educació garantirà les mesures de seguretat al centre (distància de seguretat, mampares, guants, mascaretes, gel desinfectant, desinfecció de l’espai, ventilació, etc…). Es recomana l’ús de mascareta per a les visites. És recomanable portar l’imprès emplenat des de casa. Es recomana portar el vostre propi bolígraf.

ENLLAÇOS D’INTERÈS

Enllaç a la sol·licitud de suport informàtic de l’ESO

Enllaç a la sol·licitud presencial de l’ESO (només casos excepcionals).

Enllaç a l’eina de sol·licitud de cita prèvia de la preinscripció de l’ESO.

Enllaç a les sol·licituds de batxillerat.

La pàgina web del Departament d’Educació amb tota la informació sobre la preinscripció i matrícula escolar per al curs 2020-2021 la podeu trobar en aquest enllaç. Pàgina web del Departament d’Educació.

També podeu trobar informació a la pàgina web de l’Ajuntament de Vilassar de Mar.

Presentació del centre realitzada a la jornada de portes obertes.

El nostre apartat web sobre la preinscripció escolar de l’ESO.

El nostre apartat web sobre la preinscripció escolar del batxillerat.

Documentació que necessitareu per concretar la matrícula de l’ESO

Documentació que necessitareu per concretar la matrícula del batxillerat