CAMPANYA DE RECOLLIDA DE SANG A L’INSTITUT!

Els/les alumnes de biologia de 1r de batxillerat de l’institut estem col·laborant amb el Banc de Sang i Teixits per organitzar una campanya de donació de sang al nostre centre.És per això que ens fa molta il·lusió convidar-vos el proper dia 30 de maig per la tarda a que hi participeu i vingueu a donar sang.
Penseu que cada dia es necessiten més de 1000 donacions i només amb 40 minuts pots salvar una vida.
Així, t’esperem el proper dimecres 30 de maig de 15:30 a 19:30 a la biblioteca de l’institut.
Estem segurs/es que amb la vostra participació aconseguirem un gran èxit que servirà per ajudar moltes persones. Feu que la vostra sang sigui la llavor d’una altra vida!
Per facilitar la vostra participació, hi haurà servei d’acollida pels/per les vostres fills/es.
Moltes gràcies per la vostra solidaritat. T’hi animes?
Els/les alumnes de 1r de Batxillerat de l’INS Pere Ribot
Per a l’ocasió l’alumnat a dissenyat dos logos per tal de fer promoció de la campanya i de poder obsequiar a les persones donants amb una xapa commemorativa #orgulldalumnes
I també fem difusió. Hem anat als comerços de la zona a penjar cartells, hem repartit flyers a les hores de la sortida a les famílies de l’Escola Els Alocs, hem fet pedagogia a totes les aules de l’Institut i també hem anat a fer-ho, a través d’un conte, a 2n i 3r de primària de l’Escola Els Alocs. Tota una feinada. Esperem que obtinguem un resultat positiu.
Finalment la feina ha obtingut el seu resultat. La recompensa han estat 39 donacions de sang (de 49 oferiments), i fins a 14 noves persones donants.
Ha estat una campanya emotiva organitzada des del compromís per un grup extraordinari d’alumnes de biologia de 1r de batxillerat del centre, coordinat pel professor Jordi Adsuar, i amb una implicació de tota la comunitat educativa. Hem tingut donacions de mares, pares, professores, professors, personal no docent, alumnes i exalumnes, veïns i veïnes, …
Moltíssimes gràcies a totes les persones que heu vingut i moltíssimes gràcies a totes les persones que heu col·laborat a què tot plegat hagi estat possible.
Us deixem un recull de fotografies de tota la campanya.