Nou podcast de l’alumnat de biomedicina de 1r de batxillerat. Les malalties neurodegeneratives, per la Klara i la Mireia

Segon i últim (per aquest curs) episodi de la sèrie de Biomedicina al Pere Ribot, amb la Klara (la celíaca) i la Mireia (l’asmàtica), com elles mateixes es presenten.
Aquesta vegada les dues brillants alumnes de 1r de batxillerat ens parlen del sistema nerviós i de dues de les malalties neurodegeneratives que afecten les neurones motores (entre d’altres): el Parkinson i l’ Esclerosi Lateral Amiotròfica (ELA).
Esperem que us agradi i que ens en demaneu més!