Nou concert de Nadal 2023

Com ja és habitual a l’Institut Pere Ribot, cada any realitzem el tradicional concert de Nadal. Un cop més amb el grup de cantaires dels 90 alumnes de 1r d’ESO i al el grup instrumental de l’assignatura de l’optativa de música de 4t d’ESO, hem realitzat el concert de Nadal.

Aquesta és una activitat inclusiva, on la totalitat de l’alumnat hi participa, amb més o menys interès i amb més o menys qualitats musicals. Aquest concert és un espai de retrobament de l’esperit coorperatiu, i on s’escenifica, mai més ben dit, el treball transversal que es pot i s’ha de realitzar des de la música.

Un any més cal agrair l’esforç i la dedicació de la professora de música de l’institut, l’Eva Pardos, a l’alumnat de 4t d’ESO que ha participat i sobre tot a les persones protagonistes de l’esdeveniment: els nois i les noies de 1r d’ESO.

Un any més hem aconseguit el que nosaltres valorem com un èxit. Cal destacar que el mateix dia del concert és el primer i únic dia que les tres classes canten conjuntament. Un mèrit enorme!

Moltíssimes gràcies a totes les famílies que heu assistit personalment al concert i també a les que no heu pogut venir i que de ben segur us hagués agradat ser-hi.

Bon Nadal i feliç 2024!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!