Notes de selectivitat 2020

Ja sabem les notes de la selectivitat d’aquest any. I han estat molt bones. Molt bona feina! #orgulldalumnes

Nombre d’alumnes aptes

Un any més cal felicitar les noies i els nois que s’han examinat de les proves de les PAU (Proves d’accés a la Universitat). Una feina que aquest curs s’ha allargat molt en el temps i ha estat farcida de les dificultats derivades del Covid-19. Ha estat dur però els esforços han donat el seu fruit. I l’alumnat de l’Institut Pere Ribot ha tret unes qualificacions molt bones.

De fet estem un any més per sobra de la mitjana d’alumnes aptes de tot Catalunya (que aquest any està en el 94%) ! Nosaltres arribem al 98%!

Distinció PAU

I un any més tenim l’honor de tenir un alumne que ha obtingut una Distinció PAU, tota una proesa que combina capacitat i esforç. I el volem felicitar particularment: moltíssimes felicitats Oriol Llenas! Durant els sis anys del teu pas per l’institut, un expedient acadèmic impecable i una actitud personal exemplificadora. Només queda dir #orgulldalumnes.

Però, i què és una Distinció PAU?

Des de l’any 2001, el Consell Interuniversitari de Catalunya atorga anualment les Distincions PAU per reconèixer públicament la bona preparació, el mèrit i l’esforç de l’alumnat de Catalunya que efectua la prova. La Distinció PAU es concedeix a l’alumnat de Catalunya que en la convocatòria ordinària ha obtingut una nota igual o superior a 9 punts com a qualificació de la fase general de la PAU.