Marina Nin guanyadora del Premi al millor treball de recerca de batxillerat en l’àmbit de l’activitat internacional

La nostra alumna Marina Nin ha guanyat el premi al millor treball de recerca de batxillerat de Catalunya en l’àmbit de l’activitat internacional, amb el seu treball Es pot predir el futur del Bitcoin?

Aquest premi el convoca la ESCI School of Internacional Studies, que imparteix el GNMI Grau en Negocis i Màrqueting Internacionals, de la UPF Universitat Pompeu Fabra.

El jurat del premi estava format per tres professors/es d’ESCI-UPF i estava presidit pel director de la institució.

Segons diuen les seves pròpies bases es valoraran especialment els treballs de recerca que tinguin un enfocament interdisciplinari en el camp de la cultura i els negocis internacionals.

A la foto podem veure la Marina recollint el diploma que l’acredita com a guanyadora del premi, al costat del tutor del treball, el professor Eduard Bosch i dos membres de jurat.

Un cop més sentim orgull que els nostres alumnes aconsegueixin l’excel·lència tant acadèmica com personal.

Marina, moltíssimes felicitats!