L’Institut Pere Ribot s’incorpora a EDUCATOOL, projecte pilot d’educació positiva i respectuosa

Durant el curs 2022-2023 l’Institut Pere Ribot serà un dels 15 centres que  participaran en el projecte pilot Educatool, gràcies al cofinançament de l’AMPA del centre.

Educatool és una eina educativa per a pares i mares, docents i professionals de la psicologia i l’educació basat en troballes científiques que duen a l’èxit educatiu.

Consisteix en una escola on pares i mares podreu aprendre a millorar la vostra manera d’educar d’una manera totalment respectuosa i online. Cada persona podrà seguir el seu camí en funció de les seves necessitats. Es pot fer servir a qualsevol dispositiu digital: ordinador, mòbil o tauleta.

Escola de pares, mares i famílies d’Educatool

Sovint tenim dificultats en l’educació dels nostres fills i filles i necessitem ajuda, suport i recursos.

Molts estudis demostren la importància de la família en l’èxit educatiu (alguns d’ells fins al 80 %). Els centres educatius necessiten la implicació de les famílies i una manera fàcil i eficaç és a través d’una escola de pares i mares online i asíncrona.

Amb Educatool tindreu aquesta oportunitat.

Podeu ampliar la informació sobre:

• Què és Educatool
  • Per què
  • Un projecte de la Universitat Oberta de Catalunya
  • Descripció del projecte
  • Objectius
  • Com
  • Fases i calendari
  • Cursos disponibles
  • Dubtes
  • L’equip

En aquesta PRESENTACIÓ EDUCATOOL