L’INSTITUT PERE RIBOT A LES PORTES OBERTES DEL PARC DE RECERCA BIOMÈDICA DE BARCELONA

Un grup d’alumnes de 1r de batxillerat acompanyats per professors del centre van participar en les activitats de la Jornada de Portes Obertes del Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona (PRBB Open Day) que tingué lloc el dissabte 7 d’octubre.

Des de les 11 del dematí fins les 7 de la tarda van assistir a vàries conferències a càrrec d’investigadors de primera línia, van posar en pràctica els seus coneixements de genètica participant en jocs amb els científics voluntaris del PRBB i van visitar diferents laboratoris, on se’ls explicaven les tècniques més novedoses en els camps de l’investigació sobre el càncer, les malalties genètiques, etc.

Els alumnes participants han valorat molt positivament l’experiència, que ja s’ha dut a terme en cursos anteriors, i estan força predisposats a tornar-hi l’any vinent. També els va fer il·lusió retrobar-se amb ex-alumnes que ja estan a la universitat, i que continuen assistint a aquesta jornada.