La Carla Claramunt, pel seu treball de recerca “ECOnomicH2O”, rep el premi sobre processos industrials sostenibles de la Universitat de Girona

La nostra alumna Carla Claramunt, rep un nou premi pel seu treball de recerca ECOnomicH2O. Aquest cop el premi, convocat per la Universitat de Girona, és el premi de recerca sobre processos industrials sostenibles.

El premi li van lliurar a la seu de la Universitat de Girona la mateixa tarda que acabava les proves de les PAU. Tan bon punt va acabar l’última prova i juntament amb la tutora del seu treball de recerca van anar cap a Girona a recollir el premi.

A les fotos podeu veure la Carla Claramunt recollint el premi, juntament amb la seva tutora del treball la professora Maria Suàrez. I a la de grup tots els premiats i totes les premiades amb el Rector de la Universitat de Girona.

A més a més l’Institut Pere Ribot ha rebut un premi per valor de 100,00€ en material escolar.

Un cop més Carla: moltíssimes felicitats!

#orgulldalumnes