Jornada de portes obertes

Dilluns 9 de març de 2020, a les 18.00 h vam organitzar la jornada de portes obertes de l’Institut Pere Ribot per al curs 2020-2021.

Volem agrair la presència de totes les persones assistents a la jornada i el vostre interès per conèixer-nos. Ha estat un plaer acollir-vos i esperem que la visita hagi estat profitosa per a vosaltres i us hagi ajudat a resoldre dubtes sobre la propera etapa educativa que els vostres fills i filles han d’iniciar el curs vinent.

Cal agrair també la presència i la col·laboració de tot el professorat que va realitzar explicacions durant el vostre recorregut i sobre tot cal agrair la col·laboració desinteressada de l’alumnat del centre que voluntàriament va venir per acompanyar-vos en el vostre recorregut. És aquest un cas més on podem fer servir el nostre hastag preferit: #orgulldalumnes

Si feta la visita, i visitada també el nostre lloc web, teniu algun dubte o alguna pregunta restem a la vostra disposició. No dubteu a venir o trucar!