Jornada de portes obertes per al curs 24-25

Ja tenim fixada la data de la jornada de portes obertes per al curs 2024-2025: 27 de febrer de 2024, a les 18.00 h.

L’estructura de la jornada serà:

• De 18.00 a 19.00 h aproximadament, presentació per part de la directora i del professorat del centre del nostre projecte educatiu.
  • De 19.00 a 20.30 h aproximadament, visita de les instal·lacions del centre en grups reduïts i guiats per professorat i alumnat del centre.

La xerrada informativa serà el dia 27 de febrer a les 18.00 h, està molt enfocada a l’ESO i presenta el centre i el seu tarannà.

El dimarts 9 d’abril, a les 18.00 h, a la biblioteca del centre, realitzarem una xerrada específica del batxillerat.

Realitzada la jornada de portes obertes us deixem l’enllaç el document (en pdf) que va servir de suport a la presentació. PRESENTACIÓ PORTES OBERTES

I després de la jornada de portes obertes caldrà que feu la preinscripció i posteriorment formalitzeu la matrícula. Així que el Departament d’Educació concreti dates les enllaçarem des d’aquesta pàgina.

En aquest enllaç podreu accedir a la resolució que regula tot el procés de preinscripció i matrícula del curs 24-25 RESOLUCIÓ PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA 24-25

En aquest enllaç podreu accedir a tota la informació actualitzada del procés de preinscripció i matrícula per al curs 24-25 en la web del Departament d’Educació PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA 24-25

En data 5 de març publiquem l’oferta de places per al curs 2024-2025:

1r d’ESO: 86

2n d’ESO: 0

3r d’ESO: 1

4t d’ESO: 0

Per tal que comenceu a tenir informació del nostre centre, aquí us deixem vídeos a través dels quals us podeu fer una imatge del tarannà del centre, del professorat, de l’alumnat, …. de tota la comunitat educativa. Esperem que us facin servei.

• Vídeo breu de presentació del centre

• Vídeos d’alumnes del centre on expliquen activitats que fan a Treball per projectes, a la sortida a la neu, als intercanvis internacionals…

• Vídeo d’exalumnes del centre opinant sobre la seva experiència a l’Institut. Una visió emocionant amb una mica de perspectiva per tal de completar la jornada de portes obertes. Què en pensen de l’Institut les nostres exalumnes?

• Per tal que l’alumnat de 6è de primària pugui conèixer in situ el nostre institut, realitzarem visites guiades de totes les escoles de Vilassar de Mar. Com cada any serà un plaer acollir-vos.
  • Atenció personalitzada: si teniu cap pregunta podeu contactar amb nosaltres per e-mail a institut@inspereribot.cat, o per telèfon de 08.30 a 14.30 h al número del centre 937500708.

A mida que tinguem més informacions les anirem ampliant