Ja tenim portada per a l’agenda del curs 2019-2020

Ja tenim portada per a l’agenda del curs 2019-2020. Aquest matí calia escollir entre les 15 propostes finalistes la portada per a l’agenda escolar de l’Institut Pere Ribot per al curs vinent. Unes propostes de molta qualitat.

La votació de l’alumnat, realitzada durant el temps d’esbarjo, ha tingut uns resultats ajustats. Cal destacar les propostes finalistes i que mereixen un especial reconeixement. Aquestes són:

• Maria Ballester de 2n d’ESO
  • Ernest Fornas de 4t d’ESO
  • Maria Escoda de 4t d’ESO

I la proposta guanyadora ha estat la de la Lucia Pirt de 2n d’ESO. Moltíssimes felicitats i gràcies per col·laborar amb l’Institut!

Podeu contemplar com de maca és l’obra!

Basat en l’obra original de la il·lustradora Maria Hesse (Sevilla, 1982), autora de l’àlbum il·lustrat «Frida Kahlo. Una biografia» que es pot trobar traduït a catorze països.