INTERNET SEGURA DE TU A TU

El Pla d’Acció Internet Segura del Cos dels Mossos d’Esquadra adreçat als centres educatius i a les famílies promou i col·labora en la seguretat en l’ús d’Internet, en especial per part dels menors i adolescents.

Dins d’aquest Pla el projecte Internet Segura de tu a tu implica de forma directa els joves: els estudiants de 3r d’ESO -prèviament formats sobre l’ús d’Internet i les xarxes socials- es converteixen en formadors dels seus companys de 1r d’ESO , i de referents i referents per a tots els alumnes del centre durant el curs escolar.Avui ha estat el lliurament de diplomes als alumnes participants els quals han col.laborat amb el projecte i han destacat per la seva excel.lència.