Informacions final de curs 22-23 i d’inici de curs 23-24

Comencem a planificar el curs vinent i és per això que us fem arribar informacions de final del curs 22-23 i d’inici del curs 23-24.

Obrirem les portes a les 07.55 h i a les 08.00 h començarem les classes. La porta d’accés serà la mateixa per a tot l’alumnat i serà la porta d’emergència situada al carrer de Santa Eulàlia. Aquí podeu consultar el MARC HORARI

INICI DE CURS I REUNIONS D’INICI DE CURS

Segons el calendari oficial el curs 23-24 comença:

  • Per a l’ESO: el dia 6 de setembre.
  • Per al batxillerat: el dia 12 de setembre

En aquest enllaç podeu trobar les informacions d’inici de curs (inici i presentació del curs, reunions d’inici de curs, …) INFORMACIÓ INICI DE CURS

ELECCIÓ D’OPTATIVES I ITINERARIS

Referent a l’elecció de les matèries optatives de 3r d’ESO: s’enviarà a l’alumnat un formulari de Google per tal que faci la tria, durant la primera setmana del mes de juliol.

Referent a la tria d’itineraris de 4t d’ESO: es va enviar un formulari de Google a l’alumnat a finals de maig per a la seva elecció. L’adjudicació dels itineraris definitius es publicarà al Moodle el dia 7 de juliol.

Referent a la tria dels itineraris i matèries optatives de batxillerat: es va enviar un formulari de Google a l’alumnat per a la seva elecció. L’adjudicació dels itineraris definitius es publicarà al Moodle el dia 7 de juliol.

DEVOLUCIÓ DE LES CLAUS DE LES TAQUILLES

Us recordem que cal retornar la clau de la taquilla quan finalitza cada curs. Si encara no ho heu fet cal que la retorneu al més aviat possible. Aquí podeu accedir al document per fer la devolució de la clau i indicar si voleu taquilla de cara al curs vinent. DEVOLUCIÓ TAQUILLA

DEVOLUCIÓ DELS LLIBRES SOCIALITZATS

Us recordem que la devolució dels llibres socialitzats a Iddink s’ha d’efectuar el dia 7 de juliol, a la biblioteca de l’institut, en les franges horàries que us indiqui Iddink.

LLIBRES I LLICÈNCIES DIGITALS PER AL CURS 23-24

Us adjuntem l’enllaç a les llistes dels llibres que els vostre fills i filles necessitaran per al curs vinent.

LLISTES DE LLIBRES

Com sabeu, l’institut, amb el lideratge de l’AMPA, tenim un projecte de socialització de llibres externalitzat a Iddink. Allà podeu adquirir els llibres amb importants estalvis per a les famílies i amb la facilitat que els porten al domicili. Us adjuntem informació d’Iddink de com fer la compra i enllaç a tota la informació referent al projecte de socialització (com tractar els llibres, com retornar els llibres, com fer la comanda, …)

PROJECTE DE SOCIALITZACIÓ

COM FAIG LA MEVA COMANDA?

MICROSITE DE L’INSTITUT PERE RIBOT

A la pàgina web d’Iddink trobareu tots els llibres i llicències digitals necessàries per al curs vinent.

QUOTES PER AL CURS 23-24

La quota d’inici del curs 23-24 és de 90,00 € (60,00 € en concepte de programes educatius i 30,00 € en concepte de bestreta de sortides escolars).

Recordeu que aquesta quota s’ha de fer efectiva durant la primera setmana de setembre. L’alumnat que té autorització de domiciliació bancària rebrà el càrrec corresponent durant aquestes dates. L’alumnat que no té autorització cal que realitzi la transferència corresponent i que ens faci arribar el comprovant.

Tota la informació detallada sobre les quotes, terminis, compte IBAN, etc. la trobareu en aquest enllaç: QUOTES CURS 23-24

DEURES D’ESTIU

Podreu trobar els deures d’estiu, a partir de l’1 de juliol, organitzats per assignatures i cursos al Moodle. Són obligatoris si ha quedat la matèria pendent i recomanables si s’ha aprovat la matèria, excepte indicació específica del professorat.

ORDINADORS PORTÀTILS PROPIETAT DEL CENTRE AMB CESSIÓ D’ÚS

El curs 20-21 es va iniciar el Pla d’educació digital de Catalunya. Això va implicar el lliurament en la modalitat de cessió d’ús d’un ordinador portàtil a tot l’alumnat de 3r i 4t d’ESO i de batxillerat dels centres públics de Catalunya.

Consideracions pràctiques:

  • Alumnat de 4t d’ESO i batxillerat del curs vinent. Aquest alumnat pot gaudir durant l’estiu de l’ordinador que se’ls ha cedit. Cal que tingueu cura d’aquest equip perquè els vostres fills/es puguin utilitzar-lo el curs vinent.
  • Alumnat de 3r d’ESO i nous alumnes de 4t d’ESO o batxillerat del curs vinent. Us informarem a l’inici del curs de la data i procediment de lliurament dels equips.
  • Tot l’alumnat de 3r i 4t d’ESO i de 1r i de 2n de batxillerat que marxi del centre ha de fer el retorn de l’ordinador en les dates i els horaris establerts.

Aquí podeu trobar tota la informació necessària: INFORMACIÓ ORDINADORS

Ús regular dels ordinadors a les aules:

L’alumnat haurà de portar alguns dies els ordinadors portàtils a les classes i així consolidar el model d’aprenentatge híbrid (utilització alternativa de llibres de text socialitzats i llicències digitals)  contemplat en el nostre Projecte Educatiu de Centre. A les reunions d’inici de curs rebreu més informació.

TAQUILLES

Opcionals. Gestionades per l’AMPA.

Si voleu que el vostre fill/a tingui una taquilla cal que llegiu la manera de com fer-ho i les condicions d’ús. Cal fer un pagament de 35,00 € (15 de fiança i 5 de lloguer per a cada un dels cursos de l’ESO), i enviar-nos per mail l’imprès i el comprovant del pagament. Durant l’inici de curs el vostre fill/a rebrà la clau corresponent a la seva taquilla.

COMUNICACIÓ AMB LES FAMÍLIES. iEduca

La comunicació del centre amb les famílies es realitza mitjançant l’agenda de l’alumne/a, el telèfon, i principalment i prioritàriament amb l’aplicació iEduca.

iEduca és una eina de gestió i comunicació de centres educatius. Cal que us baixeu l’app al vostre mòbil i quan us registreu (usuari i contrasenya enviats pel programa) podreu veure tota la informació del vostre fill/a: calendari, faltes, comentaris, observacions i podreu rebre i enviar missatges.

A l’enllaç trobareu tota la informació necessària per comprendre el seu funcionament i totes les guies d’ús i d’instal·lació. iEduca

MATERIAL NECESSARI PER A 1R D’ESO

Material necessari per a 1r d’ESO.

En aquest enllaç podreu trobar el material orientatiu bàsic que necessitarà el/la vostre/a fill/a per a un bon desenvolupament del curs. Tot i que aquest material el podeu adquirir on més us convingui. Tot i així us informem per si és del vostre interès que a la Llibreria Índex de Vilassar de Mar tenen preparat el pack sencer.

Si necessiteu cap més informació la podeu trobar tota a la pàgina web del centre www.inspereribot.cat

I si teniu cap dubte estem a la vostra disposició.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>