How do eTwinning exchanges promote the values of the European Union?

L’alumnat de 2n de batxillerat es prepara per la selectivitat alhora que treballa per situacions d’aprenentatge (LOMLOE). La primera situació d’aprenentatge del curs 2023-24 va ser: “My eTwinning Experience”, amb la qual ens vam plantejar la següent pregunta: “How do eTwinning exchanges promote the values of the European Union?”. Vam treballar l’expressió oral a través d’un vídeo on l’alumnat explicava com van viure l’experiència, un vídeo promocional dels intercanvis d’e-Twinning i vam l’expressió escrita escrivint un “informal email”