Graduació de 4t d’ESO

El passat 22 de juny la promoció de 4t d’ESO va fer el seu comiat. Un acte que es va desenvolupar durant la tarda nit del dimecres 22 al recinte del centre.

L’esdeveniment, organitzat pel propi alumnat, va estar ple de moments divertits i emocionants. Es van recordar anècdotes de l’alumnat i del professorat i es van destacar els bons moments dels 4 anys d’escolarització a l’institut.

També hi va haver moments emocionants per part de l’alumnat que no continuarà amb nosaltres el curs vinent, bé perquè van a fer un cicle formatiu de grau mitjà, bé perquè van a fer un batxillerat artístic o d’arts escèniques. Malgrat tot, l’institut és un espai on es conviu durant moltes hores i on es fan grans amistats i on es creix com a persona.

A tot l’alumnat que continuarà amb nosaltres us desitgem unes molt bones vacances, que les teniu ben merescudes, i ens tornem a veure el setembre.

A tot l’alumnat que no continuarà amb nosaltres us desitgem unes molt bones vacances i la millor de les sorts en la nova etapa que enceteu. No deixeu de venir-nos a veure per explicar-nos com us va de bé! Sens dubte que us enyorarem!

I abans d’acabar cal agrair a les alumnes que vau organitzar i vau fer possible l’esdeveniment, i a la Carla per la confecció del vídeo que us deixem tot seguit com a resum d’aquell dia.

#orgulldalumnes