FEM VINCLES A VILASSAR DE MAR

El passat dijous dia 24 vam rebre la visita de l’Escola Presentació dins del projecte Fem vincles En aquest projecte hi participem els centres educatius de Vilassar de Mar que atenem els infants i joves de 0 a 18 anys i tenim com objectiu establir vincles entre nosaltres.

Hi participem escoles bressol, les escoles d’infantil i primària (públiques i concertades) i els instituts de secundària de Vilassar de Mar.

La visita va ser molt agradable i, amb la col·laboració d’alumnes del nostre centre, vam mostrar als nens de 1r de primària de l’Escola Presentació l’arbre apadrinat, tota la zona ajardinada i el nostre hort.