Falques radiofòniques de l’alumnat de 2n d’ESO

Dins del treball per projectes de 2n d’ESO s’ha treballat el projecte Cuidem el nostre entorn.

Hem realitzat moltes tasques durant el curs i una d’elles ha estat la realització de falques radiofòniques per a la defensa del nostre entorn.Imatge

No ha estat una tasca senzilla. Hem realitzat grups de treball i hem hagut d’ordenar moltes idees i de planificar moltes activitats abans de poder concretar què volíem i dir i com ho volíem dir.

L’assessorament d’en Jaume Cabot, director de Vilassar Ràdio, ha estat imprescindible. En Jaume ha vingut al centre a explicar-nos les qüestions bàsiques que calia que tinguéssim en compte. I després de molta feina ….. cap a la ràdio!

Aquesta és la part més divertida, sortir del centre i anar a uns estudis professionals amb personal professional i fer l’enregistrament d’unes falques que sonaran per la ràdio durant tot l’estiu. No les podem enregistrar totes, però ho fem amb les tres millors.

Moltes gràcies Jaume Cabot i moltes gràcies Vilassar Ràdio per fer-ho possible. I moltes felicitats a tot l’alumnat que ho ha treballat: @orgulldalumnes

Les falques les podeu escoltar aquí i a Vilassar Ràdio durant tot l’estiu