Estratègia de vacunació en els centres educatius per al curs 2020-2021

Com bé sabeu, l’Agència de Salut Púbica de Catalunya realitza la vacunació d’alumnat als centres educatius de Catalunya segons el calendari de vacunacions oficial. En el cas d’un institut com el nostre, habitualment afecta l’alumnat de 2n d’ESO.

Derivat del tancament de les escoles i instituts i del confinament patit des del març de l’any 2020, aquesta campanya de vacunació es va veure alterada. Per tal de normalitzar el calendari previst durant el curs 2020-2021 s’ha creat una estratègia de vacunació en els centres educatius.

En una primera fase, pel que fa a l’institut, durant el primer trimestre es va vacunar l’alumnat de 1r d’ESO que no ho va poder fer a 6è de primària a les seves escoles d’origen.

Ara encetem una segona fase on es procedirà a la vacunació de l’alumnat de 2n d’ESO, segons el calendari habitual, i a la vacunació de l’alumnat de 3r d’ESO, per tal de vacunar l’alumnat que no ho va poder fer durant el curs 2019-2020.

Aquesta segona fase es realitzarà a l’Institut Pere Ribot els dies 28 i 29 de gener, quan personal sanitari del CAP de Vilassar de Mar vindrà a les nostres instal·lacions i procedirà a administrar les vacunes.

Per tal de poder administrar les vacunes corresponents als vostres fills i filles és imprescindible que com a data límit dia 25 de gener fer arribar, mitjançant la tutoria:

• El llibre de vacunacions de l’alumne/a
  • L’autorització degudament emplenada i signada (que s’ha lliurat als vostres fills i filles)

Per tal que tingueu tota la informació referent a aquests procediments us enllacem l’accés als documents següents: