Cuidem el nostre entorn. Projecte de 2n d’ESO. Falques radiofòniques.

Al projecte “Cuidem el nostre entorn” els alumnes de 2n d’ESO han realitzat una falca radiofònica amb l’objectiu de fomentar i conscienciar de la pràctica de les “4R” (Reduir, Reutilitzar, Reciclar i Revaloritzar).

Altres anys, amb la col·laboració de la Ràdio de Vilassar de Mar es feia un enregistrament amb la millor falca.  Ens desplaçàvem a la seu de Ràdio Vilassar, seguíem els consells de les persones professionals i fèiem un enregistrament de gran qualitat. A més des de Ràdio Vilassar emetien les falques!

Aquest curs, malauradament, i per les raons que tothom coneix, no hem pogut dur a terme aquesta activitat. Però no ens hem rendit i hem enregistrat falques a nivell intern. Aquí aquí teniu l’oportunitat d’escoltar la millor falca de cadascun dels grups. Són aquestes:

2n ESO A – FALCA 3
Abril Muñoz
Júlia Ortoll
Alba Pirt

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *