Concert de Nadal 2016

El dimarts 20 de desembre de 2016 vam fer el nostre ja tradicional concert de Nadal. Un cop més vam gaudir molt de l’experiència.

D’entrada volem agrair a les famílies la seva assistència: sempre és un plaer tenir-vos amb nosaltres.
Aquest any també volem agrair l’assistència d’autoritats. Entre nosaltres vam tenir a la directora i a la subdirectora dels Serveis Territorials d’Ensenyament del Maresme, les senyores Carmina Pinya i Violant Segura. També van assistir l’alcalde de Vilassar de Mar, el senyor Damià del Clot i el regidor d’Ensenyament senyor Josep Solé.
I aquest any voldríem destacar l’assistència de l’Expresident de la Generalitat de Catalunya, el Molt Honorable Senyor Artur Mas i Gavarró, que va acceptar la invitació que li van fer els propis alumnes de 1r d’ESO.
I per últim agrair i felicitar els autèntics i destacats protagonistes del concert: l’alumnat. Volem destacar que van fer un concert excel·lent i emotiu:
– Gràcies a l’orfeó d’alumnes cantaires de 1r d’ESO
– Gràcies al conjunt instrumental de les optatives de música de 2n i de 4t d’ESO
– Gràcies a d’altres alumnes músics col·laboradors
I un agraïment especial al professor de música del centre, organitzador i director del concert, senyor Josep Lluís Zaragozà.

Aquí podeu veure Totes les imatges