COMPETÈNCIES BÀSIQUES DE 4T ESO

INFORMACIÓ PROVES DE COMPETÈNCIES BÀSIQUES DE 4T ESO

Benvolgudes famílies,

Us informo que el propers dies 14 i 15 de febrer el vostres fill/es portaran a terme les proves externes de Competències Bàsiques. Aquestes proves pretenen avaluar l’adquisició de les competències prescrites en el currículum de l’ESO i posteriorment realitzar una orientació a l’alumnat d’acord amb els resultats.

Les proves es realitzen al centre i les apliquen professorat de secundària extern (aplicadors).

Durant aquests darrers dies els alumnes de 4t d’ESO s’han entrenat en el model de prova i han repassat els continguts bàsics de les matèries avaluades.

A continuació us trameto arxiu adjunt a fi de tenir més informació sobre el caràcter de les proves, l’horari, els informes d’avaluació, etc.

Esperem que com cada any aquestes proves s’efectuïn amb èxit i l’alumnat obtingui uns bons resultats.

Informació CB