Comiat de 2n de batxillerat del curs 20-21

Dimecres 26 de maig es va fer el lliurament de les notes finals de 2n de batxillerat del curs 20-21. Posteriorment es va realitzar l’acte de comiat i de lliurament de l’orla a tot l’alumnat. Amb els parlaments de la directora del centre Marta Pons i de les quatre tutores i tutors, Sílvia Díaz, Miriam Campo, José Antonio Aledo i Felip Ariaca, es va iniciar l’acte, que com cada any va ser força emotiu.

Cal destacar l’agraïment per part del centre i de l’alumnat a la Laia Matas, professora de visual i plàstica del centre, i una fotògrafa amb molt de talent, que va fer les fotografies i que ha confeccionat l’orla.

L’acte es va recuperar després que el curs passat no es pogués fer per raons òbvies i es va organitzar amb les mesures covid necessàries. Així es va fer a l’aire lliure i el petit refrigeri va ser individual per la impossibilitat de compartir.

El discurs de la Marta Pons es va centrar en agrair a tot l’alumnat el seu comportament, la seva dedicació i la seva col·laboració, durant tots els cursos en els que han estat amb nosaltres. Un camí que hem fet plegats i del qual en traiem coses positives el professorat i la institució, i esperem que l’alumnat.

Un viatge que al llarg dels anys s’ha farcit de coneixements, de treball individual i conjunt, d’amistats, de sortides, d’intercanvis i de col·laboracions i que esperem que us hagi ajudat i acompanyat en el vostre creixement intel·lectual, personal i crític.

Plagiant literalment una piulada del Jordi Adsuar (coordinador de batxillerat), “per més que intento donar el millor de mi, a tots els nivells, tinc molt clar que rebo més del que dono, promoció rere promoció. Infinites gràcies a tots/es! Ha estat un plaer treballar amb vosaltres!”

Us trobarem a faltar. Ha estat un plaer tenir-vos d’alumnes.

Grans estudiants i per sobre de tot grans persones.

#orgulldalumnes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *