Carnestoltes 2021

El passat divendres 12 de febrer vam celebrar el Carnestoltes.

Enguany amb la situació de pandèmia per la COVID 19 no el vam poder celebrar com hem anat fent els últims anys, amb música, DJ, desfilada, balls, premis, …

Però ens hem resistit a no fer res i hem mantingut les cosetes que les restriccions ens han permès. Els alumnes podien venir disfressats si ho volien i vam fer un concurs de disfresses, això si, diferent.

Una comissió de professors i professores van aprofitar l’hora del pati per fotografiar tots aquells que van voler participar en el concurs, respectant els espais restringits i l’acotació de grups. Les modalitats de competició van ser: grup o comparsa, parella i individual.

Els premis, com cada any, són vals per un import bescanviable a la Llibreria Índex del nostre municipi.

Per tal de fer de membres del jurat des de les tutories es van escollir diferents alumnes. Durant la setmana següent van ser convocats individualment per votar la millor disfressa de cada modalitat, mitjançant la visualització de les fotos realitzades.

No ha estat el mateix que d’altres anys, però s’ha intentat mantenir l’esperit d’aquesta tradició al centre amb l’esperança de poder-la recuperar al més aviat possible.

Les guanyadors i els guanyadors del concurs de disfresses del curs 20-21 són:

Disfressa individual:

Irene Badia de 1r d’ESO, disfressada de presonera

Parella:

Júlia Marsol i Mireia Mena de 3r d’ESO, disfressades de caçafantasmes

Grup o comparsa:

Roger Garcia, Sergi Martí, Alex van der Hare, Marcel Calveras i Yassine El Jaadouni, disfressats de caçafantasmes

AQUÍ EN TENIU LES FOTOS