Carnaval 2020

Un any més hem celebrat el Carnaval a l’Institut Pere Ribot de Vilassar de Mar. Aquest any ha coincidit amb l’esquiada i per tant l’alumnat de 3r d’ESO i de 1r de batxillerat no hi ha pogut participar (però per una molt bona raó!).

Gràcies a l’organització de l’Eugènia i de la Carme, de la col·laboració del Marc i del claustre del professorat, i a la participació de l’alumnat del centre, hem fet una gran festa.

Les dues últimes hores del matí les hem dedicat a escoltar música, ballar, disfressar-nos, i concursar. Un concurs on hi havia els premis a la millor parella, a la millor comparsa, a la millor disfressa individual i a l’originalitat.

Podeu veure a les fotos que ens ho vam passar la mar de bé.

I les guanyadores i els guanyadors van ser:

• Millor disfressa individual: Nil Viñas
  • Millor parella: Pau Rodon i Marc Ramon
  • Millor comparsa: Andrea Cuquet, India Rodon i Gonzalo Paredes
  • Premi a l’originalitat: Mar Perez, Mar Nieto, Maria Aldea, Mireia Tabuenca, Ainhoa Camacho, Irina Verdés, Aina Damaré i Lara Bani

Moltes felicitats!