Campanya de donació de sang a l’Institut

Un any més, dimecres 9 de junt els alumnes de 4t d’ESO del servei comunitari “banc de sang” van  ajudar a la campanya de donació del Banc de Sang i Teixits que es feia a l’institut.
Tot i les restriccions COVID, va haver-hi molta participació. Un total de 44 donacions entre les quals hi havia 6 donants que ho feien per primera vegada. Tots els participants van rebre uns detalls elaborats per l’alumnat de 4t. Va ser una jornada festiva i alegre on vam rebre les donacions de treballadors i treballadores del centre, de mares i de pares d’alumnes i d’exalumnes.
Moltes gràcies per la participació!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *