Avaluacions externes: PAU (selectivitat a 2n de batxillerat) i competències bàsiques a 4t d’ESO

A banda de les qualificacions internes i de seguiment tutorial que cada curs escolar es lliuren a tot l’alumnat, els centres tenim dues mesures d’avaluació externa: una primera les proves de competències bàsiques (CB) de 4t d’ESO i les proves d’accés a la universitat (PAU) de 2n de batxillerat.

Un any més l’alumnat de l’Institut Pere Ribot ha obtingut unes qualificacions de les quals cal que se sentin orgullosos i orgulloses. De la mateixa manera com a centre sentim #orgulldalumnes !!!!

Però concretem resultats. Pel que fa a les PAU val a dir que el 100% del nostre alumnat ha estat qualificat com a APTE/A. Tothom ha aprovat les PAU!

I cal destacar a la Lucia per la seva nota de 9,2 a la fase general de les PAU per la qual rep una menció especial del Departament d’Educació. Gran feina Lucia!

Pel que fa a les proves de competències bàsiques de 4t d’ESO cal estar també orgullosos. Aquest curs, per primer cop, s’ha incorporat la competència dexpressió oral en català. En aquesta prova ningú no ha obtingut un no satisfactòri. Un 90% està en les franges excel·lent i notable i només un 9,9% en la suficient. Així, el 100% de l’alumnat ha assolit la competència.

Referent a totes les proves escrites de les competències de llengua catalana, llengua castellana, llengua anglesa, competència matemàtica, i competència cientificotecnològica, estem sempre a la zona mitjana-alta i sempre també per sobre del grau de complexitat de la prova marcada pel Departament d’Educació i sempre per sobre la les mitjanes de Catalunya en totes les competències avaluades.

Concretament el grau d’assoliment de cada una de les competències per part del nostre alumnat ha estat:

–       Competència en llengua catalana: 96,10 %

–       Competència en llengua castellana: 92,20 %

–       Competència en llengua anglesa: 98,70 %

–       Competència matemàtica: 88,30 %

–       Competència cientificotecnològica: 97,40%

Només en queda felicitar tot l’alumnat pels seus resultats i sobre tot pel seu esforç.

#orgulldalumnes