RESULTATS DE L’INTITUT PERE RIBOT DE VILASSAR DE MAR DE LES PAU (PROVES D’ACCÉS A LA UNIVERSITAT) DEL CURS 14-15

Cada any l’alumnat que aprova 2n de batxillerat pot presentar-se a la realització de les proves d’accés a la Universitat (selectivitat). Des de l’Institut Pere Ribot animem sempre l’alumnat a presentar-s’hi encara que la seva intenció no sigui continuar fent estudis universitaris.

No fa gaire ens ha arribat l’informe global de centre de les proves de les PAU de l’any 2015 i es agradaria compartir amb vosaltres un resum de les dades:

–          El percentatge d’alumnat del nostre centre que ha aprovat les PAU és del 97,78% (un 100% en l’alumnat que es presentava a la convocatoria de juny), percentatge que està per sobre del mateix ítem referit a tot Catalunya.

–          La nota mitjana de l’alumnat del nostre institut està per sobre de la nota mitjana de l’alumnat de tot Catalunya.

–          Les notes de l’alumnat del nostre institut estan per sobre de la mitjana de Catalunya en 17 de les 19 matèries de les quals s’han examinat.

Són uns grans resultats i un cop més cal tornar a felicitar l’alumnat que els van aconseguir: bona feina!