Anem a esquiar: 3r d’ESO i 1r de batxillerat

El passat dimecres 15 de febrer i fins divendres 17, l’alumnat de 3r d’ESO i 1r de batxillerat va poder gaudir del curs d’esquí organitzat pel departament d’Educació Física del nostre centre.

Ja fa més de 10 anys que portem a terme aquesta activitat curricular i hem de dir que aquest any ha estat especialment exitosa gràcies a l’excel·lent comportament de tot l’alumnat i a la baixa incidències de lesions.

Com cada any, amb aquest curs, gràcies a la bona feina dels monitors i monitores de Camp Base, van poder aprendre o millorar la tècnica d’esquí o surf de neu. D’aquesta manera totes les persones que anaven per primer cop van poder iniciar-se en l’activitat triada i baixar, un alt percentatge de gent, per pistes blaves amb una tècnica bàsica correcta. L’alumnat que ja tenia una certa experiència, va poder millorar la seva tècnica i realitzar activitats de més nivell proposades pels monitors. Cada dia, després de l’activitat física tots nosaltres vam poder gaudir d’una magnífica convivència en el Camping Stel de Puigcerdà.

Tot l’equip organitzador agraïm la bona actitud i col·laboració de l’alumnat, que ha fet possible un any més que aquesta sortida hagi estat un èxit i que continuï amb una molt alta valoració per part de tothom.

Tot seguit us deixem amb algunes imatges de la sortida.