Alumnat de 1r de batxillerat fa vídeos representant fragments dels Episodis amorosos de Tirant lo Blanch.

Els alumnes de 1r de batxillerat han realitzat  uns vídeos representant les escenes dels Episodis amorosos del Tirant lo Blanc a l’assignatura de Català.

En aquest vídeo -realitzat pel Joel, l’Elsa, el Yuri, la Natàlia, la Clàudia i la Judith- es representen les grans festes que organitza l’Emperador de Constantinoble en motiu de la visita dels ambaixadors del Soldà Turc (Capítol CLXXXIX).

En aquestes celebracions, Tirant aprofita per anar a veure d’amagat la seva estimada Carmesina, tot i que és a punt de ser enxampat. Per la seva banda, Diafebus, que ha estat nomenat Gran Conestable de l’Imperi, es presenta de manera anònima als torneigs i sorprèn a tothom amb les seves habilitats marcials. A la justa final s’enfronta amb Tirant i,  quan es reconeixen, decideixen finalitzar el combat.

Els personatges porten vestits de diferents colors per tal de ser recognoscibles: Tirant (blau), Diafebus / Conestable (verd), Carmesina (vermell), Plaerdemavida (lila), Emperador (marró), Emperadriu (groc).