Ajudem a fer un mural a la Bressoleta

Dins del projecte de Servei Comunitari, alumnes de 4t d’ESO de l’Institut Pere Ribot de Vilassar de Mar donen suport a la realització d’un mural a la Bressoleta de Vilassar de Mar.

Gràcies al conveni signat amb l’Ajuntament de Vilassar de Mar i a la participació activa i decidida de la Regidoria de Joventut, els nostres alumnes Guillem, Ernest, Maria, Júlia, Núria, Martina, Maria i Marta, han pogut gaudir, aprendre i col·laborar amb el gran muralista Marc Trujillo @patueca

Gràcies al Marc Trujillo les alumnes han participat i definit el missatge del mural:

• reivindicar el carrer i l’espai públic com a lloc de joc (actualment en crisi a causa dels jocs de pantalles i la consciència del carrer com espai perillós a causa dels vehicles, desconeguts…)
  • reivindicar unes ciutats amb més harmonia amb la naturalesa
  • visualitzar la diversitat cultural i ètnica de les persones
  • impulsar la felicitat com a objectiu prioritari a la vida
  • impulsar la fantasia i la imaginació com a eines per descobrir i construir el món
  • visualitzar i empoderar la capacitat creativa en la infància

Un projecte molt enriquidor i d’un impacte estètic i artístic indiscutible. Gràcies al Servei de Joventut per fer-ho possible i gràcies al gran artista Marc Trujillo. Ha estat un honor treballar al teu costat!