AGENDA 2020-2021

Ja tenim portada per a l’agenda del curs 2020-2021. Aquest curs els alumnes han hagut d’escollir entre les 30 propostes finalistes a la portada per a l’agenda escolar de l’Institut Pere Ribot per al curs vinent. Hem tingut una gran participació i amb unes propostes de molta qualitat.

La votació de l’alumnat, realitzada telemàticament, ha tingut uns resultats molt ajustats. Cal destacar les propostes finalistes i que mereixen un especial reconeixement. Aquestes són:

• Berta Ballester de 4t d’ESO, en segona posició, ha aconseguit més de 60 vots.

Amb més de 45 vots:

• Jana Marí 2n d’ESO
  • Noa Puig 1r d’ESO

Amb 25 vots o més:

• Gal·la Navarro 2n d’ESO
  • Thanit Sheetz 2n d’ESO
  • Martina Nágera 2n d’ESO

I la proposta guanyadora ha estat la de Kate Obasogie de 1r d’ESO. Moltíssimes felicitats i gràcies per col·laborar amb l’Institut!

Us presentem la nova portada! Una proposta desbordant de creativitat i saber fer!