1r de batxillerat d’intercanvi internacional amb Grècia

Saturday, we bid farewell to our Greek guests. It has been an intense week full of activities and fun. Once more, our families and especially our students have demonstrated how generous and welcoming we are. These kinds of exchanges are definitely  living proof that the learning of the language is the least relevant of all. Learning to share, making others feel at home and being flexible and tolerant with people from different cultures is our best gift and a lifetime experience. The Greek teachers and students feel immensely grateful for our hospitality and are really looking forward to our visit in their beautiful country.
Thank you parents and students for making this exchange a total success!
We have already done 50% of the exchange. See you again in Greece in a month!
Dissabte vam acomiadar els nostres convidats grecs. Ha estat una setmana intensa, plena d’activitats i diversió. Un cop més, les nostres famílies i especialment el nostre alumnat han demostrat com som de generosos i hospitalaris. Aquest tipus d’intercanvis son definitivament la prova que l’aprenentatge de la llengua no és pas el més important. Aprendre a compartir, fer els altres sentir-se com a casa i ser flexible i tolerant amb gent de diferents cultures és el nostre millor regal i una experiència vital. Tant les professores gregues com els seus alumnes us estan immensament agraïts per la vostra hospitalitat i estan desitjant rebre’ns a seu país.
Gràcies a pares i alumnat per fer d’aquest intercanvi un èxit total!
Ja hem fet el 50% de l’intercanvi. En un mes ens tornem a veure a Grècia!

En la seva estada a Vilassar de Mar hem pogut passejar i gaudir del nostre poble. L’alumnat grec ha realitzat presentacions del seu país a l’alumnat de 4t i 5è de primària de l’Escola Pérez Sala. El nostre alumnat d’alemany de 4t d’ESO els ha fet una presentació dels nostres costums. L’Ajuntament de Vilassar de Mar ens ha fet una recepció oficial a la sala de plens. Hem realitzat visites a Barcelona: Sagrada Família, Parc Güell, Hospital de Sant Pau, Plaça de Catalunya, les Rambles, la Catedral, Santa Maria del Mar, Plaça de Sant Jaume, Passeig de Gràcia, Casa Amatller, Casa Batlló, la Pedrera i el Camp Nou (per petició expressa seva).

Com veieu ha estat una setmana plena d’activitats. I us deixem unes quantes fotografies que ho il·lustren.